ANLADIM

 

Bunca zaman bana anlatmaya çalistigini,kendimi
buldugumda anladim.

Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu varmiş, Kendi
yolumu çizdiğimde anladim..

Bir tek yaşanarak ögrenilirmiş hayat,
okuyarak,dinleyerek degil..
Bildiklerini bana neden anlatmadigini,anladim..

Yüreğinde aşk olmadan geçen hergün kayipmiş, Aşk
peşinden neden yalinayak koştuğunu anladim..

Aci doruğa ulaştiğinda gözyaşı gelmezmiş gözlerden,
Neden hiç ağlamadiğini anladim..

Ağlayani güldürebilmek,ağlayanla ağlamaktan daha
değerliymiş, Gözyaşimi kahkaya çevirdiğinde anladim..

Bir insani herhangi biri kirabilir, ama bir tek en çok
sevdiği acitabilirmiş,Çok acittiğinda anladim..

Fakat,hakedermiş sevilen onun için dökülen her damla
gözyaşini,Gözyaşlariyla birlikte sevinçler terkettiğinde anladim..

Yalan söylememek değil, gerçegi gizlememekmiş marifet,
Yüregini elime koyduğunda anladim..

''Sana ihtiyacim var, gel ! '' diyebilmekmiş güçlü
olmak, Sana ''git'' dediğimde anladim..

Biri sana ''git'' dediğinde, ''kalmak istiyorum''
diyebilmekmiş sevmek,Git dediklerinde gittiğimde anladim..

Sana sevgim şimarik bir çocukmuş,her düştügünde ziril
ziril ağlayan, Büyüyüp bana simsıkı sarildiğinda anladim..

Özür dilemek degil, ''affet beni'' diye haykirmak
istemekmiş pişman olmak, Gerçekten pişman olduğumda anladim..

Ve gurur, kaybedenlerin,acizlerin maskesiymiş, Sevgi
dolu yüreklerin gururu olmazmiş, Yüregimde sevgi bulduğumda anladim..

Ölürcesine isteyen,beklemez,sadece umut edermiş bir
gün affedilmeyi,Beni afetmeni ölürcesine istediğimde anladim..

Sevgi emekmiş,  Emek ise vazgeçmeyecek kadar, ama
özgür birakacak kadar sevmekmiş...

This entry was posted in Hayatım. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

